28.4.2009

toxic

Uus leiska! U liek? 8) Toi Ruki on vähän random tossa, mut halusin välttämättä sen siihen ko kolme Gagaa näytti niin tylsältä. :D

Aieeeeeeeeee istuskellaan tääl Marulla, siis minä, Maru ja Carita, ja dataillaan vierekkäillä koneilla........ Oijoijoi. En tajua miten en oo käyny täällä ennen, vaikka Maru asuu ihan lähellä, ei tänne oo varmaan sataakaan metriä!

Ei mulla mitään kovinkaan erityistä asiaa ollut, leiskaa tosiaan ajattelin mainostaa ja sit toivoisin, et voisitte auttaa mua päättämään yhden jutun! Eli siis:

Miten pukeudun/meikkaan vappuna?

a) ganguro/manba
Tää oli siis alkuperäinen suunnitelma, mut sit aloin epäröidä, koska feilaaaan. 8< Kuten edellisestä merkinnästä näkyy. Tässä olis lähinnä pointtina se meikki, koska mun tukka ei oo tarpeeks pitkä mihinkään übergangurointiin. :--D b) wnb!gothic!Lucia
Tupeerattu tukka, hirveesti kajalia, punaista huulipunaa, pitkä musta hame /tyllihame, mahdollisesti korsetti jos jaksan alkaa säätää sen kanssa.

c) Ruki - Decomposition Beauty encore
Tässä ei oo muuta ongelmaa ko se, etten osaa itse laittaa tukkaani kuusityyliin, mut enköhän saisi jonkun ystävistäni tekemään sen puolestani. :------)

d) Ruki - Repeated Countless Error
Tässäki pitäis saada Emmi laittaan mun tukka... Mut muuten ei ongelmaa! Paitsi, et tossa voi tulla vähän kuuma. No, ainahan voin ottaa takin hetkeksi pois.

e) Jokin muu, mikä?

Mielipiteitä? Auttakaa joku. ;_;

8 kommenttia :

  1. Matkit kivasti Cupcake Couturen leiskaa... Ja muutenkin 568A.. :( Mutta tykkään silti tästä leiskasta.

    VastaaPoista
  2. ↑ no lol, mistä kohtaa..... XD
    just hieno leiska !<3

    VastaaPoista
  3. "Matkit kivasti Cupcake Couturen leiskaa... Ja muutenkin 568A.. :( Mutta tykkään silti tästä leiskasta."
    ööööööö ok XDD

    MUTTA ole ganguro kanssani ! =) ♥

    VastaaPoista
  4. MITÄVITTUU TOI JOKU ANONYYMI SELITTÄÄ?? XDDD okei lol at you anonyymi kuka oletkaan....... ANTEEKS. mutta, ganguro olet koska MINÄ päätin niin ja MINUN päätökselle ei voi mitään =)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi:
    Kurjaa, jos koet niin. Oon kuitenkin pyrkinyt aina olemaan oma itseni ja toteuttamaan luovuuttani juuri niin kuin haluan, ulkoisista tekijöistä huolimatta. En nyt tarkota mitään "vittu siis iha sama mitä muut musta ajattelee!!!!1", vaan ihan sitä, että täytyy olla rehellinen itselleen ja tehdä kuten parhaaksi näkee. Teen kuten tykkään eikä tarkoituksenani ole todellakaan matkia ketään.

    Me ollaan Viivin kanssa kiinnostuttu monista samoista asioista, ehkä siitä sitten seuraa jotain samankaltaisuuksia.

    Mut kiva, et kuitenkin tykkäät leiskasta! :----D

    568A:
    Näinpä. :--------D Oke, täski on vaalee tausta ja hippunen vaaleenpunasta, mut ööö........ :D
    Kiitos! <3

    carita:
    Gangurointi on vahvasti harkinnassa. 8-----D <3

    Maru:
    OIJOIJOI. <3 Katotaan. ;D;D;D;DD Ehkä oon Gangurogootti-Ruki.

    VastaaPoista
  6. ganguro ehdottomasti! 8)

    hieno tää leiska!

    VastaaPoista
  7. ...Sun ois pitäny muru nähdä mut ku kierin naurusta tuolla lattialla. Ensinnäkin, kun kuvailit tätä leiskaa mulle ja puhuit siitä toisestakin aiheesta samalla (you know ;D) mulle tuli mieleen että sun ja viivin blogeissa ois jotain samaa, mutta nyt kun tää pamahti mun naaman eteen niin repesin. TÄSSÄ EI KYLLÄ TASAN OO MITÄÄN SAMAA KU VIIVIN BLOGISSA, HOMMAA LASIT ANONYYMI :''D Sitäpaitsi, tässä maailmassa kaikki ideat, värit, kuvat, kaikki on jo keksitty joita käytetään milloin missäkin. Pointti on se, miten niitä yhdistää ja luo uutta. Sä oot siinä onnistunu! Mua puoliks huvittaa tuo Ruki kahden Gagan keskellä ja puoliks se on musta oikeesti ihan sika magee! Alusk ku selitit tätä mulle, mun mielikuva ei välttis ollu mikään ihmeellinen, mutta tää on hieno väreineen kaikkineen ♥ :) Ja mää istua kökin täällä ganguro meikki naamassa enkä tiiä haluunko vai enkö haluu tätä huomenna :'D
    -Emmi

    VastaaPoista
  8. ZEPP:
    Kiitos! Enköhän mä siihen ganguroon oo päätymässä. :--D

    Emmi:
    Veit jalat niin hyvin suustani, että saatan jopa quotata sua seuraavaan merkintääni. :D
    Kiitos. ♥♥
    Kyl me ganguroidaan hei! :----D

    VastaaPoista