15.4.2009

Lucia vastaa

En yhtään oottanu, että tulis näin paljon kysymyksiä, kiitos kaikille! Odotin, että saisin ehkä kaks kommenttia, toinen joltain randomilta ihanalta lukijalta jollain kivalla kysymyksellä ja toinen Maijalta jollain tyhmällä. :'''''D Kaikella rakkaudella, Maija. ♥ Muokkasin pikasesti muutaman kuvan tähän mukaan, jos vaikka helpottais luku-urakkaa. :') Jatkokysymyksiä saa esittää!


Vaikuttaa siltä että oot ollu gazefani aika kauankin. Niin kuinka kauan neiti on kuunnellu gazettoo?
Mä en itse asiassa ole ihan varma. Kuuntelin erittäin satunnaisesti joskus 2006, kunnolla iski 2007 kevättalvella. Sanotaan nyt vaikka sit kaks vuotta ja risat!


Vaikuttaa siltä että oot ollu praikkafani aika kauankin. Niin kuinka kauan neiti on kuunnellu private linee?
No heh heh, kohta neljä vuotta, syksystä 2005 siis. :''''D


kuka on sun suosikkimies gazettost?
Haluaisin sanoa kaikki, koska niillä kaikilla on oma spesiaalipaikkansa mun fanityttösydämessäni! :---D Kyllä se kuitenkin on Ruki, tuhannesta eri syystä, joita voin kyllä jonkin verran luetella jos joku sattuu kysymään. :B Vaikka en periaatteessa tykkää laittaa ihmisiä tällä tavalla järjestykseen, ni täytyy vielä sanoa, että Uruha on kakkoslemppari!


Muumien paras hahmo + perustelut?
Pikku-Myy! Se on niin badass. 8D Halusin joskus Myy-tatuoinnin nilkkaani, se olis makee. Emmä kyl enää varmaan sellasta ottais, mut kuitenkin. Oon kans aina jotenki tykänny Nipsusta, samaistun siihen ko se on sellanen pitkä ja kömpelö bling blingistä tykkäävä pelkuri ko mäkin. :')


Mitä sä harrastat?
Sellasia konkreettisia säännöllisiä harrastuksia mulla ei oo muita ko japsitunnit (kurssi 1, keskiviikkoisin neljältä, uujea), mut lasken kuitenkin harrastuksikseni cosplayn, Photoshopin, valokuvaamisen, deco-denin, tanssimisen, matkustamisen, ruuanlaiton ja fanityttöilyn, joiden parissa vietän lähes kaiken aikani.


Mitä opiskelet?
Harjun ammattiopistossa painoviestintää, tarkemmin sanottuna graafista suunnittelua tai ulkoasuntoteutusta, kummalla nimellä sitä nyt haluaakaan kutsua. Ulkoasuntoteutus taitaa itse asiassa olla se virallinen nimitys, mutta kysyttäessä sanon aina opiskelevani graafista suunnittelua, koska kukaan ei yleensä tiedä mitä ulkoasuntoteutus on. :D Ensimmäinen vuosi vasta menossa kun kävin vajaat kaksi vuotta lukiota ennen tätä.

Millä viidellä sanalla kuvailisit luonnettas?
Optimisti, kärsimätön, spontaani, intohimoinen, levoton.

Millasten ihmisten seurassa viihdyt eniten?
Itsevarmojen. Kaikki lähtee varmuudesta ja asenteesta. En kestä sitä, jos toinen korostaa jatkuvasti itseään olemalla tahallisen kovaääninen, esittämällä jotenkin hirveän outoa ja originellia tai muuta vastaavaa. En myöskään jaksa olla koko ajan vakuuttelemassa toista siitä, että jos esimerkiksi kehun häntä, niin sitten kanssa tarkoitan sitä tai että ylipäätään haluan viettää aikaa kyseisen henkilön kanssa. En voi sietää sitä, jos mulle tullaan sanomaan "Et sä oikeesti tarkota tota, sanot vaan, koska oot mun kaveri ja sun velvollisuus on sanoa niin."
Niin ja tosta sun esimerkistä ("tykkäätkö jos ne pälättää vai tykkäätkö mielummi semmosista kuuntelijoista jnejne."), molempia sopivassa suhteessa, kiitos! :)


mistä saat inspiraatios pukeutumiseen?
Kaikesta mahdollisesta! Kavereilta, 2000-luvun lopun visual kei-bändeistä (enimmäkseen sovellan omaan pukeutumiseeni sellasta hitusen "arkisempaa" lookia, tyyliin D'espairsRayn, Shidon ja alice nine.n viimeaikaiset asut), aikakausilehdistä (enimmäkseen japanilaisista, esim. Jelly, egg, Ranzuki ja Kera), katumuotisivustoilta, blogeista ja livejournalin muoti-/tyyliyhteisöistä (esim. fruits, visual fuckers ja everyday gyaru). Mua inspiroi lukuisat asiat himegyarusta punkin kautta Lady Gagaan!


mainitse molemmista sukupuolista yks tyylikoni.
Voi eiiii ää. Mulla ei oo ollut sellasta yli muiden olevaa naispuolista tyyli-ikonia sitten Gwen Stefanin, joka jäi taka-alalle jo joskus 2005. En tiedä miltä se nykyään näyttää ja millasia sen uudet mallistot on, mutta tykkään kyllä edelleen mielettömästi sen Love Angel Music Baby-levyn aikaisesta stailista! Ehkä se on se Lady Gaga sitten. Lisäksi täytyy mainita vielä Aiko 273, she rocks my socks. Tiedän, et piti sanoo vaan yks, mutten osaa. :''D Miehistä onkin sitten helpompi sanoa; Ruki, ylläripylläri.
Melkein toivoin, ettei tätä eikä tota edellistä kysyttäis, koska oon tekemässä aiheesta omaa merkintää tässä lähiaikoina, mutta vastasin näihin kuitenkin mielelläni, vaikkakin melko suppeesti. :---D Hyviä kysymyksiä!


parhaat näkemäsi keikat?
Ehdottomasti paras koskaan oli 30.10.2007 the GazettE @ Tavastia, se oli tähänastisen elämäni onnellisin ilta.
Muita spesiaalihienoja on ollu
♪ Lähestulkoon kaikki Private Linen keikat mitkä oon nähnyt (niitä on kaikkiaan 30 ni en jaksa nyt alkaa luetteleen :---D)
♪ 02.07.2008 雅-miyavi- @ Tavastia (ja se sitä seuraavan päivän keikka myös!)
♪ 13.02.2009 Deathstars @ Tavastia
♪ 27.05.2007 Placebo @ Helsingin jäähalli
♪ 11.06.2007 Korn @ Helsingin jäähalli
♪ 09.02.2008 Deathstars & Korn @ joku jeejeejäähalli Tampereella
♪ 28.04.2007 The 69 Eyes @ Pakkahuone


onko ketään lähes täydellisen ulkonäön (=pärstä/tyyli/tukka/jne) omaavaa ihmistä ja jos niin kuka/ketkä? (ja pliiiis jos Ruki on yks niistä ni mainitse sen lisäks joku muuki jos sellane löytyy :D: )
Oonks mä oikeesti noin ennalta-arvattava? :DDD:D::DD Joo, Rukihan se, jälleen kerran. Musta tuntuu, että tässäkin on kyse asenteesta. Paljon riippuu siitä, miten ihminen kantaa kroppansa. Jos Rukin lisäks pitää valita joku, niin se on ehdottomasti Uruha. Sori ko oon näin yksitoikkoinen. XDDD OKEI sanon viel kaks.
............D'espairsRayn Karyu ja arisun Tora. Mmmmmmm.

miten kaua oot Gazee kuunnellu?
About sen kaks vuotta ja vähän päälle.


miten löysit sen bändin?
Ei hajuakaan. :------D Oikeesti, oon miettiny tätä monet kerrat, mut en vaan keksi. Oon kuunnellu Gacktia ja Malice Mizeria jostain vuodesta 2004 tai 2005 lähtien, ehkä sit jotenkin niiden kautta..? En tiedä, ehkä kuulin jonkun ylistävän Gazea, kiinnostuin, waresin ja rakastuin. En muista yhtään. :'''D

näytät lafissa pyörivän, eli luet varmaan ficcuja?
Jep.


mikä on sun lempiparitus?
Ruki/Uruha aka Uruki. ♥

entä inhokki?
Reituki. Varsinkin jos Reita on kirjotettu jokskuks übersemeksi ja Ruki vikiseväksi pikku-ukeksi ni ei jumalauta.

kirjotatko ficcuja?
Kirjotan, en kyl oo koskaan saanut vielä mitään valmiiksi. :''''D


millasen kirjotit viimeks?
Tosiaan en oo valmiiks mitään saanut, mutta yks RukixUruhaxAki-oneshot on työn alla atm. En oo taas vähään aikaan kirjottanu, pitäis kyl.

Mikä sun lempiruoka on?
Ääääööö villinä esimerkkinä joku nuudeliwokki!

Entä lempiväri???
Punainen!!!!!!1111oneeleven


Jos saisit makoilla metsästysmajalla turkiksella takan ääressä ihan kenen kanssa tahansa, kenen kanssa sen tekisit?? (Plus söisitte juustoo niinku siin chiisumainokses missä on se kuuma hiusmies <3_<3)
Mulle tuli jostain syystä mieleen Aoi, se sopis metsästysmajaan! Mut se kyl pistäis mut syöttämään sille sitä chiisua, vaikka mullehan sitä pitäis syöttää. >:( Sit tuli mieleen Heechul, mut sen kanssa kävis varmaan samoin. Jumaliste näitä prinsessoja. Valitsen Valtterin!

Onx Haiwe ihQ?!?!?!?!???!1++1
Ei ku se poisti kuvat galzust. :(((((((((((


tunnetko sä oikeesti rakel liekin ? :o katoin vaan et sulla oli galleriassa kuva sen kanssa.
Juu tunnen. Ei me mitään BFF olla, mut sillain... Halataan kun tavataan -tuttuja. :----D Rakel on hyvä tyyppi, hirveen mukava, älykäs ja hauska. Sillä jos jollakulla on hieno asenne.

Kerro aiemmista seurustelusuhteistas?
Eipä mulla hirveesti kerrottavaa ole. :''D Kerran oon seurustellut, pari vuotta sitten talvella hetken aikaa. Olihan se ihkua niin kauan ko sitä kesti. Ollaan periaatteessa kavereita edelleen (tai pitäis varmaan sanoa taas), vaikkei me kyl koskaan nähdä. Että terkkuja vaan Mikolle, ehkä törmäillään joskus! :-----D


Onko sulla mitään inhokkiväriä liittyen vaikka pukeutumiseen ?
Ei periaatteessa, mutta mun päällä ei oikeestaan koskaan näe ruskeaa, sinistä, luonnonvalkoista tai mitään maanläheisiä sävyjä. Tykkään kyl silleen niistä, mutta ei ne mun tyyliin natsaa.


Su oma huonee esittely oli hauska. Oletko siisteysintoilja ?
Kiitos! Mulle se on ok jos tavaroita on hujan hajan (hallittu kaaos = ♥), mut en voi sietää likaa. Siis en kestä sitä jos vessa on törkyinen, hellan ympärillä on ruokaa, likasia astioita on ympäriinsä etc. Hyi paskaa.

Ootko koskaan salannu jonkin tapahtuman, mut nyt voisit myöntää sen ?
Ööööäää emmä tiiä! :'''D No vaik et mulla oli viidennellä luokalla mielikuvituspoikaystävä nimeltä Joel, johon olin mukamas tutustunut ensiapukurssilla. XDDDDDD

mist tunnet viivin (568A) ?
No siis opiskellaan samaa alaa samassa koulussa ja silleen. :'''''''D Koulu + netti, I'd say.

mitä sulla on päällä kun dataat?
Nyt vai yleensä? :-------D Nyt on farkut ja Miyavi-paita. Yleensä... No, mitä milloinkin. Mulla ei oo ees mitään sellasta kotiasua jossa usein hengaisin.

oletko sukua julkkikselle?
Mun äitipuolen biisi on ollu ranskan sinkkulistan ykkösenä ja se oli joku julkkis Suomessa joskus ysärillä omgomg. Muistan hämärästi ko Seiskassa oli juttu siitä, et se ja mun isä muuttaa takas Jenkkeihin. :'''''D

kuka sun paras kaveri on???
Eihän aikuiset harrasta parhaita kavereita. DDDDDD: JA MÄHÄN OON NIIN AIKUINEN ETTÄ <3 mikä on suurin paheesi?
Viina ja villit naiset. Emmä tiedä. :'''''D Osaisin kyl sanoo mikä on mun huonoin puoli, mutten sano, koska se on sen verran paheksuttu juttu enkä haluu, et kaikki dissaa mua. :( Eikä sitä ees kysytty, joten... XDDD

onko sinulla outoja tapoja?
Ei omasta mielestäni. :------D

oletko rikas?
Oon köyhin ihminen, jonka tunnen. XDDDD Paitsi sit ko koulun maksama ruokaraha tulee. Ei sillä, että siitäkään hirveän pitkäksi aikaa iloa olisi.

jos saisit ajatustenlukutaidon hetkeksi, mikä olisi se asia jonka haluaisit kaivaa esiin tässä maailmassa?
....................oon täs miettiny tätä siitä lähtien ko tulin kotiin (eli kolme tuntia), mut mulla ei ilmeisesti oo tänään mielikuvitusta ko en keksi mitään. DD: Anteeks.

onks sun oikee nimi lucia?
Ei, valitettavasti.

onks sulla lemmikkejä?
Valitettavasti ei enää.

tykkäätkö suklaasta?
Nojooo, en kyl yhtä paljon ko ennen.

seurusteletko?
En. :-------D


laitatko ite kyntes?
Melkein aina joo, mut Emmi laittaa välillä!

onks sulla koskaan ollu pidennyksiä? haluaisitko?
Ei ole, mut haluaisin. Tilaan täs itse asiassa kunhan satun joskus meseen samaan aikaan pidennyskonsulttini Viivin kanssa. :''D

sun painoindeksi?
20,1.

12 kommenttia :

  1. lololol mikä toi kysymys musta oli olevinaan......... :::D joku on utelias..

    niijoo niist pidennyksist ehe ehe no voidaa katella niit vaik sittenki ku nähää tjn :o ku en koskaa muista avaa mesee XD

    VastaaPoista
  2. ps. ihku Lea tuol :--D<3 oon katkera et meil ei oo ku ykköselt se luokkakuva yhyy 8<

    VastaaPoista
  3. 568A:
    Joo olin kans vähä, et wut. :DDD Sun stalkkerit käy mun kimppuun. XD

    Mäkään en oo lähes koskaan mesessä, en vaan jaksa kirjautua sisään. :'''D Eikä niillä pidennyksillä mikään hirvee kiire oo, kattellaan tosiaan vaikka sit tiistaina tai joskus!

    VastaaPoista
  4. PANISIN KYL TOTA TEIDÄN RYHMÄNOHJAAJAA/LUOKANVALVOJAA/MIKÄVITTUIKINÄONKAAN.

    MIETIN VAAN, ETTÄ KUINKAKOHAN PUNANEN SE OLIS SIT TOSIHOMMISSA.

    VastaaPoista
  5. Tossa sivussa Shopping Listissä kun on hiuksiin rusetti niin suosittelen että pyörähdät H&M:n lasten osastolla, siellä on sellaisia söpöjä rusetteja hiuksiin monissa väreissä. Ne on tosin sellaisia pieniä. Nuorten osastolla taas on sellaisia isoja rusetteja, mutta siellä on kait vain mustia.

    VastaaPoista
  6. Maija:
    .......................karuu

    Anonyymi:
    Oooo, kiitos! Oon itse asiassa joskus käynytkin siellä kattelemassa, mutta siitä on jo muutama viikko aikaa. Silloin siellä oli vaan sellasia ponkkarimallisia, haluaisin pinnin. :s Mut käyn huomenna tsekkaamassa, kiitti ko muistutit! ^^,

    VastaaPoista
  7. "Mulle tuli jostain syystä mieleen Aoi, se sopis metsästysmajaan!"

    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Mitä vittua.

    Mun piti kommentoida jotain muutakin mut en enää muista mitä :O Mut vaikka tiesinkin ehkä suurinpiirtein kaikki nää asiat tätä oli silti mielenkiintosta lukee.

    "Onx Haiwe ihQ?!?!?!?!???!1++1"
    Ja Maija luonnollisesti piristi :''DDDD

    Munkin piti kysyä jotain übervammasta mut en saanu ikinä aikaseks. Kuten kuka kakun oikein pani nurkkaan? :----DDD

    VastaaPoista
  8. Buu:
    Vielä sitä ehtii kysyä. ;;;D;DD;D Voisin postata ton kysymyksen vastauksineen seuraavaan merkintään. :'''D

    VastaaPoista
  9. Olen jälleen ajoissa kommenttien kera.

    Ei mulla muuta, kuin että järkytyin semisti kun näin ton sun luokkakuvan. Öööö. Siellä on (sinun lisäksesi :---D) yksi "tuttu" ihminen, jos niin nyt voi sanoa. Voin ehkä joskus selittää jotain mutta ööööööööö.

    Ps. Oli tärkee asia taas.

    VastaaPoista
  10. Suvi:
    Kerrot kyl ehdottomasti joskus, mua jäi häiritseen! :D

    VastaaPoista
  11. Sori random kommentti, mutta ai että sulla oli ihania vastauksia näihin kysymyksiin! Ja tykkään tosi paljon sun blogin tyylistä! Keep it up! (´3`)d

    VastaaPoista
  12. sugar-trick:
    Oii, kiitos paljon! ^^ I'll try my best! :---D

    VastaaPoista