6.4.2009

high heels were invented by a woman who had been kissed on the forehead

Inhottavan päivitystauon jälkeen olen täällä taas! Wehee!

Image and video hosting by TinyPic
Sori naamasensuuri, oli pakko ko olin kävellyt räntäsateessa → hiuslakka oli muuttunut inhottavaksi mönjäksi ja näytin ihan Kalkarokselta... Varsinaiset pointit tässä asussa on

Image and video hosting by TinyPic leveähelmainen trenssi. Ostin tän syksyllä 2006 ensimmäistä Lontoon-reissuani varten ja harmi kyllä oon käyttänyt tätä vaan jotain alle kymmenen kertaa sen jälkeen. Muuten käyttäisin varmaan jatkuvasti aina kun on vähänkin kylmempi, mutta tällä ei tarkene. Tänään oltiin plussan puolella ja silti tuli kylmä. Haluaisikohan äiti ommella tähän vuorin?

Image and video hosting by TinyPic Zatzan muovikassi tai lähinnä sen sisältö.

Image and video hosting by TinyPic
Mua vitutti koulussa aamupäivällä aika eeppisesti ja kaikki mun seuralaiset hiihti jossain muualla ko siellä, joten lähdin itsekseni ruokkiksen ajaksi keskustaan. Mun oli tarkoitus mennä hakemaan jotain syömistä, mutta päädyin sitten Zatzaan kuolaamaan jo kertaalleen sovittamiani korkokenkiä.

Image and video hosting by TinyPic
...jotka päädyin adoptoimaan itselleni. ♥*w* Kokeilin kaikki värit (punainen, musta, violetti, vihreä, valkoinen, pinkki, keltainen) läpi ja yyyyyyyyyyyy olisin halunnut ne kaikki! Lopulta karsin vaihtoehdot punaisiin ja mustiin, ylläripylläri. "Jokaisella naisella täytyy olla mustat peruskorkkarit." sanoi Mio ja oikeassahan se on. Olishan ne punaiset olleet paljon herkullisemmat ja näyttävämmät, mutta olisiko niille ollut käyttöä? Ei ainakaan niin paljoo ko mustille! (Sitäpaitsi ostan ne punaiset ko saan seuraavan kerran rahaa. 8D) Toisaalta mua kyrsii se, että toimin aina tän saman ajattelumallin mukaan ja sit ihmettelen miten kaikki mun vaatteet ja asusteet on mustia...

Kenkien värin lisäksi mua mietitytti koron korkeus. Siellä oli noiden ostamieni lisäksi myös matalampikorkoisia, jotka houkuttelivat mukavuutensa vuoksi. Päädyin kuitenkin myyjän kanssa keskusteltuani noihin korkeampiin, vaikka oonkin niillä jotain kaksmetrinen about 185-senttinen. On mullakin oikeus korkoihin, vaikka oonkin pitkä!

Image and video hosting by TinyPic
En sit lopulta ehtinyt enää Mäggäriin kunnolla ruokakauppaan, joten mun lounas koostui henkisen shoppailuravinnon lisäksi suklaapatukasta ja pillimehusta. :-------D

5 kommenttia :

  1. HEei!
    Upeat korkkarit + hyvää suklaata...

    Iskin silmäni iPodiisi! Onko se Classic?

    VastaaPoista
  2. ....... lauantaina saatana mennään ostamaan mulle noi punaiset ;;;_____;;;

    VastaaPoista
  3. KMJ21:
    Kiitos! Classicpa hyvinkin, 80 gigainen! :D

    saana:
    Mennään toki. :')

    VastaaPoista
  4. Mustat on hyvä valinta! Vaikka itsekin haluaisin korkkareita kaikissa väreissä...
    (Toi suklaa on hyvää!)

    VastaaPoista
  5. Helka:
    Musta on aina jees. ^^,
    (Äläpä, on suurta haureutta, ettei sitä saa kokonaisina levyinä!)

    VastaaPoista