25.3.2009

viiden kertotaulu

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
OMG hätäponnari!

Image and video hosting by TinyPic
Oh Cinderella, did you lost your earring too?

Image and video hosting by TinyPic


Original Video - More videos at TinyPic
Varokaa vaan, kohta mulla on videoita joka postauksessa........

Image and video hosting by TinyPic
Tein ihan törkeen hyvää wokkia! Syön tota itse asiassa melkein joka päivä. :-------D Huomatkaa miten syömäpuikkojen koristelut sointuu mun kynsiin. :')


Kävin keskustassa ennen japsituntia viihdyttämässä yhtä päivänsankaria. ♥

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Munkin pitäis varmaan kokeilla tota kynsien vesimarmorointia ko se näyttää ainakin Emmillä ja Viivillä onnistuneen hienosti!

Image and video hosting by TinyPic
Emmin lasit ei oikeen sovi mulle.

Image and video hosting by TinyPic
....mutta niitä hyväksikäyttämällä sai näppärän peilikuvan!

Image and video hosting by TinyPic
Päivänsankari oli vähän suppeella tuulella eikä antanut mun kunnolla kuvata itseään, mutta suostui se lopulta yhteen yhteiskuvaan!

Image and video hosting by TinyPic

Kysymysluontoista asiaa.

My m8 Jenna on kovasti myymässä mulle vaaleanvihreää, melko lolitahtavaa hametta. Se hame kiinnostaa mua suunnattomasti ja se tois kivaa vaihtelua mun mustapainotteiseen vaatekaappiin (eiku -lipastoon). Tässä on vaan eräs seikka, josta muutama henkilö on mulle jo huomauttanutkin; Se ei oo yhtään mun tyylinen. Mut siitä vois tulla mun tyylinen!

Image and video hosting by TinyPic
Hame yksinään.

Image and video hosting by TinyPic
w/ alushame & muuta härpäkettä. Hyi ko jalka leikkautuu rumasti pois kuvasta.

Joten... Ostanko vai enkö?
Tykkäisin hirveesti jos joku auttais mua päättämään. ._. Alan pikkuhiljaa kallistua ein puoleen, onko kellään mitään vastalausetta?

6 kommenttia :

  1. mun mielestä toi ois kivan näkönen. :>

    VastaaPoista
  2. Osta ihmeessä. Sitten, kun sulla on tuo kaap... LIPASTOSSA hengaamassa, katselet kaupassa vihertäviä juttuja tyyliin "Tuo kävisi sen hameen kanssa!" ja ennen pitkää se on sun tyyliä. :>

    VastaaPoista
  3. Ihanat kynnet *__*

    Tuo hame ei yksinään ole niinkään kiva, mutta tuossa toisessa kuvassa se on aivan ihana ! Joten minä sanon että osta vain 8)

    VastaaPoista
  4. laura★:
    Kiitos! Täytyy harkita. :B

    Mary von SICKingen:
    Totta kyllä! Muutenkin olis kiva käyttää jotain vähän... Söpömpiä kuteita välillä.

    mehukatti:
    Kiitos! ^^,
    Totta, yksin se on vähän lame. Vaatii ehdottomasti alushameen. :3

    ........nyt mun päätös vaan vaikeutu ko tuli niin hyviä hametta puoltavia kommentteja. :'''''D

    VastaaPoista
  5. Mä oon _vähän vaan myöhässä... upsis~ :D
    Mut sää oot tänne oikein taiteillut mulle onnittelut ;;__;; oi kiitos muru♥
    ..
    ..
    .. Tää tyttö jääty just... ääääw ;;__;; ♥
    .. Haluaisin tuon yhteiskuvan kans, kiitos~
    (Mun täytyis ottaa tavaks lukee sunkin blogia vähä useammin ku kerran kahteen viikkoon :'D)
    Mutta en ole koskaan nähnyt sulla oikein mitään vihreetä, joten sinäänsä toi hame tois vähä uutta ilmettä, eikös? Mutta se kyllä vaatii vähä lisuketta~
    Voidaan pitää yhdessä joku kynsien pimppaus päivä~!

    Poriseeee~

    (ja vieläkin tämä pieni ötökkä jaksaa aawitella onnitteluillesi♥)

    VastaaPoista
  6. Emmi:
    Eipä kestä. :---------D Pitäähän mun nyt hei Urskia onnitella mahdollisimman julkisesti. :') ♥

    NIIN TÄYTYIS.

    Kynsienpimppauspäivä olis kiva! *w*

    VastaaPoista