23.3.2009

home is a place you grow up wanting to leave and grow old wanting to get back to

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Lupasin tehdä huonepostauksen heti saatuani uuden koneen, joten tässä se nyt sit on! Mun piti ottaa paljon kuvia ja yksi lyhyt video, mutta ne kuvat vähän unohtu ja videoita tuli monta. :-------D Anteeks, et näytän noin epäesteettiseltä, en jaksanu alkaa laittaan itteeni ko tiesin, etten oo menossa tänään enää ulos.


Original Video - More videos at TinyPic
XDDDD


Original Video - More videos at TinyPic
..............näytänkö mä oikeesti puhuessani tolta? Oon ihan eri näkönen ko mitä oon aina kuvitellut! o_o


Original Video - More videos at TinyPic


Original Video - More videos at TinyPic
Inhoan tätä pöytää. Kaikki muut huonekalut tässä huoneessa on tummaa puuta (tai metallia), mut tää vamma on vaaleeta. Lisäks tää on hirveen epäkäytännöllinen ko tässä on tää pulpettisysteemi (jonka kantta ei ees saa auki, koska siinä on Oscar ja telkkari päällä), jonka vuoksi joudun pitämään tuolia aina mahdollisimman matalalla, jotta mun jalat mahtuu tonne pöydän alle. Eikä se oo kivaa. :C


Original Video - More videos at TinyPic
En tajua millä logiikalla alotin esittelyn jostain tulevasta peilin paikasta. :DDD::D:DD:D Olis ehkä pitäny jotain yleiskuvaa antaa ensin... No, mitäs pienistä.

Toivottavasti ees joku jaksaa näitä katsoa ja kommentitki olis ihan jees, tein tätä nimittäin melko pitkään ja siivosin puoliks tätä varten!

P.S.
Image and video hosting by TinyPic

22 kommenttia :

  1. "ne on vaan rekvisiittaa, ei amikset oikeesti osaa lukee" mä niin repesin tolle :-----D

    VastaaPoista
  2. laura★:
    Haha kiitos. XDD Ja kiitos kun jaksoit katsoa!

    VastaaPoista
  3. ahahah nää oli niin liikkiksiä XDD

    VastaaPoista
  4. kivoja videoita ja kiva pikku huone :D sulla on muuten ihan samanlainen toi tietokone kun mulla :'D

    VastaaPoista
  5. aa tää oli tosi upee postaus *____* Sul on ihana ääni ja toi huonees on just sua!

    VastaaPoista
  6. nuo videot oli melko hauskoja 8D sun huonees on melko kotosa, vaik näyttiki kamalan tyhjältä. oisit vaa jättäny siivoomatta =DDD

    VastaaPoista
  7. 568A:
    Thnx bb. XD

    rxsx:
    Kiitoksia! Tää on hyvä kone. :-----D Hyvin toiminut ainaki tän viikon verran mitä tää on mulla ollut. :')

    refute:
    Uuui, kiitos! Ihanan piristävä kommentti, kiitos paljon. ;_;♥

    mehukatti:
    Kiitos! :D Haha, kerranki joku on tota mieltä! Voin kuvata joskus videon tästä huoneesta normikunnossa. :------D Tää alkaa taas jo lähestyä kaaosta ko noi matkakamppeet on alkanu leviämään tuolta nurkasta.......

    VastaaPoista
  8. valiettavasti koneeni päätti, että videoidesi materiaali ei sovi vanhentuneille silmilleni enkä siis näe niitä nyt ujon lagauksen takia, mutta enköhän mie oo nähny tuon huoneen ihan livenäki ja tiiän et se on ihanan kotoisa ^^ ihan sinun näköinen~ toivottavasti tänään otettu kynsikuva pääsee blogiisi & kansakunnan tietoisuuteen ;D By: et ikänä arvaa ♥

    VastaaPoista
  9. Anonyymi:
    XDDDD ♥♥ Nyt en kyl arvaa.............

    Kiitos! ♥

    VastaaPoista
  10. (Myöhässä, minäkö? Älä nyt viitsi..)

    Kiva kun jaksoit väkertää noita videoita, mulla ainakin oli hauskaa niitä katsoessa. :D En selvästikään ollut ainoa, joka repesi amis-jutulle. Hmm, imo oli itse asiassa ihan kiva että siivosit videopostausta varten. Saipahan ainakin selville missä lattia alkaa ja tavaransäilytystila loppuu. :D Mun huoneessa sitä ei läheskään aina erota.

    Meillä on vähän sama ongelma; kaikki muut mun huonekalut ovat tosi tummia, mutta sit toi yks kirjahylly on ihan vaalea. Pitäisi mennä petsaamaan se autotalliin mut arvaa vaan jaksaako.
    Hienoo muuten et sait sen uuden koneen, vaikka se näyttikin jtn ihan omia juttuja siellä duunailevankin. :D

    PS. Tuun sit joku päivä varastamaa sulta ton Miyavi-julisteen. Jätä ovi auki niin ei tartte rikkoa ikkunaa, pls. :---D

    VastaaPoista
  11. Shane:
    Koskaan ei ole liian myöhäistä piristää mua kommentilla!

    Kiva, että viihdyit! :------D Voin sanoo, et jos en olis siivonnu ni ne videot olis ollu lähinnä sitä, että kompuroin ympäri huonetta astuen mihin kasaan milloinkin.

    Tää pöytä häiritsee mun esteettistä silmää niin pahasti, että heitän tän kohta parvekkeelta alas ja datailen vastedes sängyllä tai jossain. -_-''

    Kiitos, että käytit aikaasi näin pitkän ja ihanan kommentin kirjottamiseen!

    PS. Okei, be my guest! XDD

    VastaaPoista
  12. MUN BARBITALO SAATANA

    ...en kyllä muistanut yhtään, että olisin kestolainannut sen sulle. :---D

    Mut sinä ja Matias ootte söpöi. Mietin tässä, että selvästi lavastettu koko sisko-veli-show että tulee symppispisteitä sulle, melko kieroo.

    -Miruka

    VastaaPoista
  13. Miruka:
    Aattelinki, ettet varmaan ihan päivittäin itke sen perään. :-------D

    Kheh kiitti. :')♥ No ei oo lavastettu. :---( Mä oon luonnostani symppis!

    VastaaPoista
  14. Ihanan asutun näköinen huone, paljon persoonallisia piirteitä ja ihanat nuo kuvat seinillä! Mulla on niin tylsä huone, valkonen ja persoonaton, yksinkertainen.. mutta toisaalta pidän yksinkertaisesta ja kylmänoloisesta tunnelmasta:---)

    "ne on vaan rekvisiittaa, ei amikset oikeesti osaa lukee"- tuolle repesin minäkin muuten:--Dd

    Ja linkitin teidän blogin, ihana! :)

    VastaaPoista
  15. J:
    Kiitos paljon! ^^,

    Mut hei, jos sä kerran tykkäät sellaisesta pelkistetystä tunnelmasta ja muusta, niin eiks sun huone sitten ole persoonallinen? Jos sä tykkäät siitä, niin eikös se silloin kuvasta sun persoonallisuuttasi? :D

    VastaaPoista
  16. haha olipa hauskoja videoita : DD ihania. (lisää?)

    VastaaPoista
  17. isabella:
    Hii kiitos! :D Näit oli kiva kuvata, postaan toki lisää joskus!

    VastaaPoista
  18. Tää oli jotenki hassu. :D Mut siis ihana, eiei saa käsittää väärin. :D Ku ite en oo kehannu tehä huone esittelyä ku kaikkien tuntuu olevan niin hienoja ja siistejä jne.. Mut tää oli tällänen kiva, vähensi paineita ! Ite oon ihan paniikissa jos joku taulu on vinossa ni omg. Suurena korni fanina pongasin heti deucen sun hyllyltä. ♥ ja oot ollu samoilla keikoillakin kun minä. ^^'

    VastaaPoista
  19. Myaku.:
    Awww, kiitos! ^^, En pistä ollenkaan pahakseni, uskon tavoittavani mitä tarkoitat. :---D

    Korn on loistava, yksi ehdottomista kestosuosikeistani. ♥ Harmittaa kauheesti ko en nyt tän kesän Suomen-keikalle pääse, kahdella edellisella oli niin mieletön meininki. ;_;

    VastaaPoista
  20. Ai et, no voi harmi. ;S Ite oon kyl menossa taas kentälle riehumaan. :D Viime keikat viettäny eturivissä ja sinne tähtään kyl nyttenkin. :> Se on mun ehdoton favo ollut jo 5 vuotta, kiva et löytyy muitakin faneja täältä. ♥ Pitäs laittaa vähän kokoelma kuvia ja tehdä joku korn-postaus kunhan sais aikaseks kuvailla noi levyt. :D olen kyllä iloinen nyt, hihi. ^^' ensimmäin laatuaan tuli vastaan.

    VastaaPoista
  21. Myaku.:
    Mä olin kans 2007 keikalla eturivissä, viime vuonna sitten suosiolla kauempana. :D Jonotettiin kaverin kanssa 52 tuntia sille 2007 keikalle. XD Tokat jonottajat tuli vasta joskus vuorokautta ennen keikkaa, meinasi alkaa vähän turhauttaa välillä. Mut eturivi = paras rivi. ♥

    VastaaPoista
  22. paras rivi tosiaan ! sielt on irronnu plekua sun muuta mukaankin. ♥ Mä oon tainnu maximissaan jonottaa 16 tuntia mut ku on kyse mun lempibändistä ni rynnin sinne vaikka väkisin. :D kyynerpäätekniikka hallussa, vaik en oo kyllä joutunu sitä muullon käyttää ku slipknotin keikalla ku korn-fanit on mukavia ihmisiä !

    VastaaPoista