9.3.2009

Hello dear my bride, 足元を焼く

Nyt kävi niin, että mun läppäri hajosi lauantaina lopullisesti, joten en tiedä milloin pystyn päivittämään kunnolla seuraavan kerran. Uusi kone lähtee tilaukseen tänään (lol, tilaan sen Hobby Hallista. XDDD Oli pakko, siellä pystyy maksamaan erissä), sen pitäisi tulla ensi viikolla. Mulla on myöskin käytössä veljieni pöytäkone ja koulun koneet, mutta tuskin kykenen hirveästi päivittämään. Voisin kuitenkin lupailla postaavani jonkinlaisen huone/kämppämerkinnän sitten kun saan oman koneen käyttöön! Mun piti tehdä se viime viikonlopun aikana, mutta toisin kävi.

Comebackiani odottellessa voitte viihdyttää itseänne vaikka tällä:


♥: Lucia

P.S. Meillä on koulukuvaus vähän päälle tunnin päästä ja Minna päätti äsken käydä mun kimppuun kajalin kanssa -> Mun käsivarressa on kolme mustaa viivaa. Tää on taas niin tätä..............

P.S.2 D'espan Redeemer ilmestyy ylihuomenna! *-* Vihdoinkin~

2 kommenttia :

  1. Joo, ex salainen stalkkeri ilmoittautuu. :s Ei mulla oikeastaan mitään erikoista sanottavaa ole, täytyy vaan todeta että olet pysynyt ihmeen rauhallisena koneesi hajottua (postauksesta päätellen, hah). Ei onnistuisi multa, kyyhöttäisin varmaan jossain nurkassa huojuen edestakaisin :__D

    Toivottavasti pääset pian taas kunnolla postailemaan o/

    VastaaPoista
  2. Shane:

    En mä muuten näin rauhallinen olisi, mutta kun tuo oli reistaillut jo noin vuoden (syksystä helmikuuhun se kyllä toimi ihan moitteettomasti, mutta se oli huollossa pitkin viime vuoden alkupuolta kaikenmaailman hurinoiden ja naksumisten vuoksi) ja muutama viikko sitten se antoi ennakkovaroituksen lopullisesta posahtamisesta, joten ehdin saada lähes kaikki tiedostoni turvaan. Mua rauhoittaa myöskin tieto siitä, että uusi kone on jo matkalla luokseni. :-----D Olisitpa nähnyt mut sillon ko toi ei suostunut menemään päälle sillon pari viikkoa sitten ja mun tiedostot oli viellä siellä, olin ihan hysteerinen! < //3

    Kiitos hei kommentista, tykkään saada tietooni millaset ihmiset tätä blogia lukee. ^^,

    VastaaPoista