12.3.2009

Can you imagine worlds so many miles away from here?

Photobucket
naamakuvaa eiliseltä :B

En ole vielä saanut uutta läppäriä, mutta teen nyt tällasen minipäivityksen veljieni koneelta!

Mulla oli aamulla aivan suunnattomia motivaatio-ongelmia, oli vaikee saada itseni kouluun. Yleisesti ottaen tykkään hirveesti tosta koulusta, niistä ihmisistä ja noiden asioiden opettelusta. Tänään ei olisi yhtään innostanut, koska kuvittelin tehneeni jo kaikki mahdolliset tehtävät, mua väsytti ihan järjettömän paljon ja tiesin, ettei Minna ja Eve oo tulossa mikä käytännössä olisi meinannut sitä, että joutuisin olemaan koko päivän yksin. ;;^;; Raahauduin sinne kuitenkin. Onneks Viivi oli skannailemassa jotain meidän luokassa, menin sit häiriköimään sitä ja hengasin sen ja Marjun kanssa tän päivän! En kuollutkaan tylsyyteen, ah.

Koulun jälkeen näin pitkästä aikaa Suvia, istuskeltiin Arnold'sissa ja käväistiin Äksässä ja eläinkaupassa. Mua ei ihan oikeesti pitäisi päästää Äksään, koska poistun sieltä aniharvoin ostamatta mitään. Tänään sain slaagin huomatessani, että sinne oli ilmestynyt arisun Bandaraisu! Siitä oli siellä itse asiassa normiversion lisäksi myös limited edition, mutta ostin sen tavallisen, koska limited on 12 euroa kalliimpi eikä siinä ole käytännössä mitään kunnollista ekstraa (mitään 12 euron arvoista ainakaan). Mulla ei mitenkään oikeesti olisi varaa siihen, mutta itsekuri loisti taas poissaolollaan. -_- .........ja kuitenkin mulle jäi siitä tasan tarkkaan hyvä mieli. XDD Mulla on vihdoinkin Vandalize, yay!

Eläinkaupassa tein päätöksen, josta en nyt kerro sen enempää siltä varalta jos tää juttu kuivuukin kokoon. Sen verran voin sanoo, että mä en voi elää hirveän pitkään ilman lemmikkiä, mun on saatava joku karvapallo seurakseni! Eikä mun sängyn alla elävistä villakoirista ole hirveästi iloa, niitä on vähän tylsä silitellä. :sss

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti