22.2.2009

use your face before it gets too ugly

Nyt se on päätetty.

Herään tästä lähtien joka aamu ennen kuutta laittamaan hiuksiani.

Photobucket

Mulla oli eilen kerrankin luppoaikaa iltapäivällä ennen ihmisten ilmoille lähtemistä, joten päätin käyttää aikani hyödyksi ja laittaa hiukseni kunnolla. Ne ihme kyllä asettu just niinko toivoin ja mikä parasta ne pysy sillä tavalla pitkään! Itsepintaistakin itsepintaisempi jakaukseni oli kiltisti piilossa vielä aamuyölläkin. ♥ Eikä laittamisessa mennyt edes hirvittävän pitkään, arviolta puoli tuntia. Yleensä mulla on aamuisin korkeintaan nihkeä vartti hiustenlaittoon, en ehdi tehdä siinä ajassa käytännössä mitään muuta ko harjata ja suihkia vähän lakkaa.

Tittidii, tältä se lopulta näytti:
Photobucket
(Takki selfmade, huivi äidin, vyö Top Tenistä. Pitäis varmaan joskus tehdä tohon takkiin taskut, vuori ja jonkinlainen kiinnityssysteemi... Alla oli nämä vaatteet.)

Multa on pariinkin otteeseen tiedusteltu olenko gyaru, mikä on omasta mielestäni melko hupsua, koska en mä näe itsessäni kovinkaan paljoa gyarun ominaisuuksia. :-------D Kyllä, se on yksi niistä monista asioista joista otan vaikutteita, mutta ei, en missään nimessä väittäisi olevani gyaru. Enimmäkseen mua kiehtoo gal-tyylissä juurikin hiukset:

Photobucket
Tsori kökkö muokkaus, olen nyt liian väsynyt värkkäämään mitään erityistä. < / 3 Kuvat eggistä ja agehasta.

Mun suunnitelmat hiusteni suhteen vaihtuvat varmaan viikottain, mutta tämänhetkinen unelmaletti näyttää tältä:

Photobucket
Tässä ei muuten olisi mitään ongelmaa, mutta cossaaminen käy vähän hankalaksi tuollaisilla hiuksilla. ._. Toisaalta, oon nyt viimeisen vuoden ajan leikannut ja värjännyt tukkani kiltisti kunkin cossin mukaan, ehkä alkais pikkuhiljaa olla aika hankkia just sellanen tukka ko haluan.
..............paitsi, että tykkään cossaamisesta ihan liikaa luopuakseni siitä. Blaergh.

Photobucket

Pitäisi lähteä metsästämään tästä kämpästä kynsilakanpoistoainetta, oon jo ihan totaalisen kyllästynyt tähän lakkaan vaikka laitoin nää vasta joskus loppuviikosta. Pinkki on niin hankala ko se ei sovi punaisen kanssa, mulla kun tuppaa monet vaatteet olemaan punaisia. Lisäksi inhoan näitä Wet 'n Wildin lakkoja, ei nää pysy yhtään + nää näyttää just niin halvoilta kuin ovatkin (2,50€).

Muuten hei! Suvi tiedusteli missä mun "lue tätä blogia"-namiska on ja vasta siinä vaiheessa tajusin, ettei mulla ollut sellaista! Joten mikäli joku Suvin lisäksi on sellaista kaipaillut niin nyt se löytyy sivupalkista!

2 kommenttia :

  1. Ihan mielettömän kivasti oot saanut hiukset laitettua ja samoin sun kynnet on ihanat. *w* Oon kyllä niin samaa mieltä noista Wet'n Wildin kynsilakoista.

    Mut kiva blogi sulla muutenkin, tykkään :)

    VastaaPoista
  2. Maria:
    Kiitoksia paljon! ^^,

    En tajua miten aina päädyn ostamaan niitä Wet'n Wildin lakkoja vaikka tiedän niiden olevan surkeita. -_-'' Mikä hämmentävintä, kyseisen merkin valkoinen kajal on ehkä parasta (ja halvintakin) mihin olen törmännyt. Hämmentää tosiaan.

    Kiitos sulle ihanasta kommentista!

    VastaaPoista