11.2.2009

una lettera misteriosa

Photobucket
Lauantain outfit. :----------------) Cossailin siis Traconissa Repeated Countless Error-Rukia. Kuvista on nyttemmin selvinnyt, että sisävetoketju vammaili ainakin tuon poseerauksen kanssa (taisi olla yleisin poseeraukseni), but no can do. Kertoilen kyseisestä tapahtumasta enemmän joko tänne tai livejormaan tässä joskus ehkä. Oli kyl ihan mieletöntä. :B
//edit. Ehehehe niin, tuosta asusta kaikki on self-made by minä ja äiti, paitsi nuo Mekan nillkurit.

Photobucket
Mua ahistaa olla mustilla kynsillä, mutta cossi vaati rokkarikynsiä enkä ole ehtinyt laittaa näitä sen jälkeen kunnolla.

Photobucket
Cossiletit vielä päässä!

Photobucket
Mä _rakastan leopardikuosia, oon aina rakastanut. Muistan ko joskus ala-asteella pelattiin Mion kanssa Simsiä ja se vines mulle aina ko tungin melkein joka huoneeseen leopardi- tai seeprakuvioiset tapetit. :'''''''''''D Nyt ko ajattelee ni olis ne ehkä vähän turhan räikeet joo.

Photobucket
Srsly, maalatkaa joku toi hissinovi, en kestä sitä. x_x

Hame Photobucket H&M
Paita Photobucket Ellos
Liivi Photobucket Vero Moda
Legginsit Photobucket Indiska
Huivi Photobucket Glitter
Säärystimet Photobucket Gina Tricot
Kengät Photobucket Mekka

Muutama randomkuva viime viikolta:

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Rakastan noita aurinkolaseja yhtä paljon ko leopardikuosia. ♥♥♥ Ellen jopa enemmänkin.

3 kommenttia :

  1. kattoin tota sun tiistain outfittii koulus ei uijui ku magee ! *>*

    VastaaPoista
  2. aaaa, tosi cool toi sun cosplay! 8D

    Sit mulla olis sulle tämmönen:
    Hyvä blogin omistaja, olen palkinnut sinut pystillä, jonka voit käydä noutamassa blogistani tai tästä osoitteesta:
    http://3.bp.blogspot.com/_3TQf9CPaThw/SYnkTSjGLXI/AAAAAAAAAbM/n7dUz-XzhnQ/s1600-h/blogipysti.jpg

    VastaaPoista
  3. 568A:
    Vooou, thanks! ^^,

    refute:
    Oho, kiitos paljon! O.O Oon otettu. Vau. Oikeesti, kiitos! *-*

    VastaaPoista