1.2.2009

np. the GazettE - Distress and Coma ♥

Photobucket

Sain sitten torstaina itseni vihdoinkin sen verran terveeksi, että pääsin kouluun (josta kylläkin lähdin terkkarin kautta kesken päivän, mutta ei anneta sen häiritä).

Photobucket
Suoristamaton tukka = fail. -_- Tuli taas aamulla vähän kiire.

Photobucket

Photobucket
Photobucket
Noissa farkuissakin on kultaiset vetoketjuyksityiskohdat, joista unohdin ottaa kuvan. Noi oli aivan ihanat housut, mut ne on jo pari vuotta vanhat -> liian lyhyet ja haalistuneet tummanharmaiksi. ;^;

Photobucket

Photobucket
Tuo kaulakoru ja nimettömässäni oleva sormus ovat äidin, se on saanut ne rippilahjaksi joskus muinoin. Niitä on melko pelottava käyttää, toivottavasti en hukkaa niitä! Toisen sormuksen sain tädiltäni täyttäessäni 10 ja siinä on tosiaan viisi timanttia. *-* ♥ Harmi, että se mahtuu enää ainoastaan pikkurilliini. Nahkaranneke on toisen lempibändini Private Linen fanituote. Mulla on tuo sama ranneke neljässä eri värissä. :-------D Tai no, oli, mustahopeinen on hukassa.

Photobucket
Ryppyjä, oon mumba.

Photobucket

Lauantaina oli Terriblen kahvilamiitti, johon menin saamaan siedätyshoitoa lolitafobiaani. Olin ainut epäloli paikalla, vaikkei se varsinaisesti mikään lolimiitti ollutkaan. :'''D

Photobucket
Kuvan otti Doraemon, kiitos!

Photobucket
Herkullinen keeki, joka ei valitettavasti kuulunut mulle. Maistoin sitä kuitenkin varmistaakseni, ettei kukaan yritä myrkyttää miitin leader-samaa. :-----)

Photobucket
Mun kännykkä ft. muiden polvia, lehtiä, kupposia ja kakkusia.

Photobucket
Löysin itselleni vihdoinkin pipon! Oon etsinyt sopivaa pipoa valehtelematta ainakin kolme vuotta. Tämä löytyi Henkkamaukalta seitsemällä eurolla. Kevyesti blingaava spurgupipo. ♥

Photobucket
Mun ei olis todellakaan pitänyt laittaa tuota t-paitaa tonne alle. Kaula-aukko ei imartele, ei. Olis se ollut liian paljastava ilman t-paitaa, mutta olisin voinut valita jonkun muun paidan.

Photobucket
Koskaan en kamerahuoraa rappukäytävässä.

Ja sit vielä...

PhotobucketPhotobucket
osm gif by nena

5 kommenttia :

  1. Katso Emmi se toimii

    VastaaPoista
  2. Ootpas musta. :o Miten susta on noin musta tullut? Oon ignoorannut tällaisen kehityksen kokonaan.

    En kuitenkaan tarkoita sanoa negatiivisessa mielessä. Måste säga että tykkään sun tyylistä tuollaisena asiallisen tyylikkäänä ja tummaanpukeutuvana. ^^

    Mulle on käynyt vähän päinvastoin, ostin herranjumala violetin lauku, en mustaa. :D

    Nii. Ja voin myös kertoa että tollaiset tanssivat figuurit ei tee mulle hyvää. Oon huomannu että alan jossain vaiheessa matkia niiden liikkeitä. Rastapää ei ollut poikkeus.

    -Miruka

    VastaaPoista
  3. Miruka:

    Emmä tiedä miten tässä on näin käynyt. :-------D Enks mä aina oo ollu melko musta? Paitsi sillon ko olin pinkkivihree, ah. ♥

    Se ei tee mullekaan hyvää, aloin tossa yks päivä testailemaan minkä biisien tahtiin se tanssii. 8D Cheerleaders & Dopedealers oli nappiosuma. XDDD

    VastaaPoista
  4. Perjantain lookista tykkäsin ! Tuo paita-vyö yhdistelmä oli upppeee, so clever. :> ja huomasin tosta sun profiilista hassun jutun et oon ite kans tollanen tyypillinen jousimies kans, en vaan tienny et joku on saanu siitä noin tarkan selostuksen mustalla valkoselle. :----DDddDD ja haluun kans tollaset leopardi legginsit, omg. ei vaan löydy mistään. :S

    VastaaPoista
  5. Myaku.:
    Vou, kiitos paljon! Tällaset kommentit piristää hirveesti. ♥

    Ostin noi legginsit joskus yli kaks vuotta sitten Indiskasta. :------D Mulla on toiset melkein samanlaiset, ne taitaa olla Haloselta. Ostin ne joskus ööööööö loppukesästä? Mua ärsyttää ko haluaisin leopardisukkahousut, en oo mikään maailman suurin legginsien ystävä. :s Sukkiksia ei löydy mistään. Varsinkaan mustavalkoisella kuviolla, semmoset olis täydelliset! Mulla itse asiassa oli sellaset kerran, mutta kaaduin ne rikki. ;^;

    Aaaa sori, innostuin vähän tän vastauksen kanssa. XDD

    VastaaPoista