19.2.2009

lick the sounds that bleed from his mouth

Oon alottanu uutta merkintää joka päivä tällä viikolla, mut aina se on jäänyt. Nyt kirjotan tän loppuun!

Photobucket
Viime viikon torstai. Menin tuon näköisenä kahville Tian kanssa ja se kysyi onko mulla darra. :'''D Njoo, ei ollut. Tykkään hirveästi noista cossia varten tehdyistä hopeapantsuista ja ajattelin kokeilla olisiko niistä arkikäyttöön. En ole erityisen vakuuttunut. Ehkä jonkun toisen yläosan kanssa... Täytyy tutkailla. Housujen lahkeet oli muuten kengissä, sikälimikäli se ei käy kuvasta ilmi.

Perjantaina olin Tavastialla Deathstarsin keikalla. ♥ Sieltä ei ole pahemmin kuvia, keskityin enemmän videoiden kuvaamiseen. Oli yksi parhaista keikoista ikinä! Vaikkakin Cat traumatisoi mua... Kirjoittelen livejournaliin aiheesta tässä jossain välissä (niin mä aina taidan luvata ehehehe... Nyt on kyl pakko, koska lupasin henkilökohtaisesti Ninskille).

Lauantaina (ystävänpäivänä!) treffasin Saanan. Napattiin matkaan Annika ja Susku, joiden kanssa suunnattiin Mamaan. Olin vahingossa lähettänyt passini Mirkan mukana Jyväskylään, joten stressasin, etten pääse sisään, mutta eivät sitten onneksi kysyneet papereita. Kurkusta soljui alas enemmän vuubaa ko lähes koskaan aiemmin, mutta kumma kyllä ei ole mitään monen tunnin muistikatkoksia, en oksentanut, en angstannut eikä ollut edes darraa! Oli ehdottomasti paras baarireissu tähän mennessä ikinä, pakko ottaa uusiksi Trashfestin jälkeen ensi kuussa.

Photobucket
Annikan eteinen, tehtiin lähtöä.

Photobucket
Mietin edelleen missä välissä ja ennen kaikkea miks otin mun boleron pois...

Photobucket
w/ Saana

Photobucket
w/ Terhi

Photobucket
w/ Annika. Mun tukka lagas hurmaavasti tanssin jäljiltä.

Olin ton viikonlopun jälkeen niin lagausfiiliksellä, että panostin maanantaina asussani lähinnä mukavuuteen ja lämpöön. Sillä seurauksella, että olin paahtua koulussa. :---)

Photobucket
Hei miten oon feilannu Josefssonsin kirjottamisen noin pahasti? XDDD

Photobucket

Photobucket
Tää asu on itse asiassa aika pitkälti sitä miltä näytin lukiossa. :''''''''D Puuttuu enää erittäin vahva silmämeikki, kaksivärinen tupeerattu tukka ja Jack Skellington-laukku. Tästä itse asiassa keksin, että voisin joku päivä demonstroida itseäni vuodelta 2006 ja postata kuvia tänne. :--------------D Tai mikä parempaa, voisin demonstroida syksyä 2005, olin silloin tr00000-gootti. 8)))

Nyt päivän pääuutiseen.

Photobucket

Mmmmmmmmmmmmmmmmmm. ♥♥♥♥♥ Lähdettiin siis äidin kanssa noin kahdeksannelle farkkujenmetsästysretkelle vuoden sisään. Yksikään aiemmista ei ole tuottanut tulosta, koska äiti turhautuu odotteluun nopeasti, sitten mä turhaudun sen turhautumiseen ja sopivia farkkuja on oikeesti hirveen vaikee löytää. Tällä kertaa kuitenkin tärppäsi! J&C:stä ne tälläkin kertaa löytyivät, Crockerin tummansiniset (melkein mustat) korkeavyötäröiset pillit. Aivan tajuttoman mukavat päällä. Matkaan tarttui myös söpö valkoinen tunika (vai toppiko tuo on? ei näistä ota selvää)! J&C:stä saa kestäviä perustoppeja, joten ostettiin niitä sitten pari entisten H&M-rytkyjen tilalle. Melkein kaikkiin mun H&M:n toppeihin on ennemmin tai myöhemmin alkanut ilmestyä reikiä tai sit ne on muuten vaan kulahtaneet muodottomiksi.

Inhosin Gina Tricotia kun se tuli Jyväskylään ja melko pitkään sen jälkeenkin. Mua häiritsi sen tilan valkoisuus, liian elävän näköiset mallinuket ja liian kovalla soiva musiikki. Nykyään se on yksi mun lempikaupoista Jyväskylässä. :D Sieltä tuppaa saamaan mun tyylisiä vaatteita. Ehkä oon löytänyt sisäisen pissikseni. ♥ Njoo, tänään ostin sieltä mustat hotpantsit ja mustan, helmasta ja hihoista kireän, mutta muuten löysän paidan. Se paita sopii kivasti niiden uusien farkkujen kanssa!

Pari outfitiä, jotka kyhäsin ostoksistani:

Photobucket

Photobucket
Noi arskat oli niin järkyttävät, että mun oli saatava ne! 8DDDDDDDDD Ne on käytännölliset jos haluan joskus leikkiä Dame Ednaa tai Rita Skeeteriä. :----------)

Photobucket
Ft. Matias. ♥

Photobucket


Mulle kävi tänään jotain niin kammottavaa Spirit Storessa, etten varmaan mene sinne seuraavaan 254678 vuoteen.

Oon jo pitkään etsiskellyt itselleni sopivaa musta+kulta-yhdistelmäistä laukkua. Äitiä odotellessani poikkesin sitten Spirit Storeen vaikka olin siellä edellisenä päivänä käynyt eli siellä ei oletettavasti olisi ollut mitään yllättävää. MUTTA OI JA VOI. Suoraan oven edessä pienellä tasolla se komeili; Täydellinen laukku. Hiukan pienempi kuin niittilaukkuni, täydelliset yksityiskohdat. Hintalapussa luki alkuperäisenä hintana lähemmäs 300 euroa (Juicy Couture, mitä muuta voi odottaa), mutta alennettu hinta vei sydämeni mennessään; 13,75 €! Kaappasin aarteen syliini ja yritin soittaa äidille, että tulee äkkiä. Uhosin tekstiviestillä, etten anna sille ikinä anteeksi jos joku veisi löytöni nenäni edestä. Äidillä meni kuitenkin odotettua myöhempään, joten päädyin tunnin verran kiertelemään loputtomat kerrat koluttua pikkuruista kauppaa laukku tiukasti kädessäni. Äiti saapui vihdoinkin ja mentiin kassalle. Äiti epäili, että laukussa on väärä hintalappu, mutta olin niin naiivi ja sokaistunut, etten uskonut. Valitettavasti kassatäti vahvisti äidin epäilykset ja laukun lopulliseksi hinnaksi tuli 135 euroa............... Jäi sinne se laukku. JUU AI KETUTTIKO.

8 kommenttia :

  1. voi ei XD sitä päivää odotellessa että juicylta sais ylipäätään mitään 13 eurolla... :D

    VastaaPoista
  2. tällee iha vinkkinä: otit sun boleron pois kun oltiin tanssimassa :---) en kyl tiedä miks XD

    ps. noi lasit on aivan järkyttävän kämpit ja toi tunika ja housut näyttää kivalta sun päällä!

    VastaaPoista
  3. 568A:
    Nojoo, toisinaan (...hyvin usein) tarvitsisin kunnon annoksen tervettä realismia ajatusmaailmaani. :''''D < / 3

    saana:
    Aaa okei. XDD Eiku nyt muistanki! En halunnu, et tulee kuuma tanssiessa! Supanerokasta.

    Thanks! :------------D

    VastaaPoista
  4. Ahahahahahaah, mikä säkä laukun kanssa. :DD

    Ja p.s aattelin, että oot pahassakin darrassa turvautunut vanhaan hollywood kikkaan ja vetänyt lasit päähäs, sillon edellispäivä tosiaan oli keskiviikko. Se on suosituin opiskelijabilepäivä :D
    -tia

    VastaaPoista
  5. tia:

    Mitvit, postasin eilen vastauksen sun kommenttiin, mutta nyt sitä ei näy täällä. O.o Muistan ihan selkeästi ko tein sen! Vai muistanko sittenkään........ Noh anygays. Mitähän siinä luki? Jotain taisin selittää siitä, että onneks käytän arskoja vuoden ympäri ni sit jos joskus oikeesti käytän tota vanhaa kikkaa ni kukaan joka mut tuntee ei osaa yhdistää sitä heti krapulaan. :------D Tai jotain. :B

    VastaaPoista
  6. Seuraa tääyyysin tekstiin liittymätön kysymys, jonka kysyn koska olen tyhmä: MISSÄ PERSIÖSSÄ PÄIN BLOGIASI ON SE "lue tätä blogia" -nappi/linkki? Joko sitä ei ole tai tarvitsen vahvemmat rillit!

    VastaaPoista
  7. Suvi:
    Lisäsin sen, nyt pitäis löytyä!

    VastaaPoista