26.2.2009

diamonds and rust

Uus leiska! Se edellinen oli hirveen epäkäytännöllinen, katsotaan jaksanko tätä pidempään. Tää on ehkä vähän liian harmaa mun makuun... En oikeen tiedä miten Uruha tuohon päätyi, mun piti alunperin laittaa headeriin arisun Shou. :--------D Näin käy joskus. Ehkä laitan ens kerralla Shoun sitten.

Olin tiistaista tähän päivään asti sukuloimassa Seinäjoella. Siellä on aina yhtä kiva käydä. ´w` Voisi luulla, että vanhojen ihmisten kanssa olisi tylsää, mutta kaikkea muuta! Mulla on maailman paras mummo ja maailman paras täti. ♥ Terkkuja Mamille ja Sirpalle~!

Photobucket
Bändipaitapillifarkkuernu mummolassa. Meikkasin joskus 5-vuotiaana jatkuvasti tuon peilipöydän ääressä. :----------D Vaari sano aina, että näytän siltä ko olisin tippunu maalitynnyriin. DDDD:

Photobucket
Naturelli emopose ja current nails.

Photobucket
Sirpan luona mulla oli kaveri, joka katto mun sylistä Sinkkis-leffaa! Olin kovasti ottamassa sitä kotiin, mutta eivät päästäneet.

Photobucket
Väittävät sen nimen olevan Inka, mutta jostain syystä kutsuin sitä vähän väliä Koron-chaniksi...

3 kommenttia :

  1. Hieno ulkoasu joo :) Ja kivat kynnet! Haha, tuli itellänikin kyllä Koron-chan mieleen, nimeltämainitsemattomasta syystä.. :'D

    VastaaPoista
  2. laura★:
    Kiitos! ^^,

    rxsx:
    Kiitoksia! On kyllä mystinen tää Koron-chan-juttu. :-------D

    VastaaPoista