27.1.2009

sick and tired of being sick and tired

Pahoittelen päivitystaukoa, olen ollut noin viikon kipeenä, joten ei ole ollut pahemmin mitään postattavaa. Tänään näytin kuitenkin naamaani ulkona (tai no, lähinnä poskiani, koska heitin päähäni aurinkolasit ja kaulahuivin sensuuriksi), koska äiti pakotti mut käymään kaupassa. Tarjoan teille siis häivähdyksen hehkeää flunssalookiani, olkaa hyvät. ♥


...eh. Tätä ei sitten lasketa ensimmäiseksi kunnolliseksi kuvaksi uudesta letistä, k? Se on nimittäin laittamaton ja puoliksi sullottu kauluksen alle. Noi aurinkolasit vaatii vähän totuttelemista ko yleensä käytän isompia. Eihän noikaan mitään kauheen pienet oo, mutta oon tottunut isompiin. Oon aurinkolasifriikki. 8) Havaitsin muuten sattuman kautta, että meidän hississä on paljon parempi valaistus ko meidän eteisessä, joten taidan ottaa outfit-kuvani tästä lähtien siellä!

Takki - Ellos, farkut - Carlings, laukku - Citymarket :--------D, huivi - Gina Tricot, aurinkolasit - ei tietoa.


Otin käyttöön Anne Taintor-kukkaron, jonka löysin eilen "kirjahyllystäni" (kirjahylly = pöytäni ja vaatelipastoni välissä oleva paperi- ja rojukasa...). Sain sen äidiltä muistaakseni vuosi sitten synttärilajaksi. En tiedä miten pärjään ko tuohon ei mahdu kuitteja, säilytin ennen melkein kaikki kuitit.

Pitäisi yrittää pikkuhiljaa tervehtyä, oon ollu tässä jaksossa kaikilta valinnaistunneilta pois, japsitunnillekin pitäisi mennä ko en viime viikolla ollut ja lauantaina on Enfant Terriblen kahvilamiitti, johon olen lupautunut. Parempi kuitenkin, että oon nyt kipee enkä ens viikolla Traconin aikaan.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti