15.1.2009

pamppua jakaukseen

Vihaan talvea. Ihan tosissaan vihaan.

Arvatkaa mitä muuta vihaan? Mun hiuksia. Ne ei tottele __yhtään. Niissä on nyt jonkin aikaa ollut sellainen malli, että joudun kampaamaan ne osittain taaksepäin ja liimaamaan litralla lakkaa saadakseni ne näyttämään edes melkein siedettäviltä. Operaation onnistuessa letti näyttää iltapäivällä kotiin tullessani jotakuinkin samalta kuin oheisessa kuvassa. Harmillista on se, että harvoin se enää noin kahdeksan tuntia laittamisen jälkeen näyttää tuolta. 8( Mulla on oikeesti maailman itsepintaisin jakaus, se tuppaa puskemaan esiin vaikka tekisin mitä. Arvatkaa mikä tekee kaikesta vielä kettumaisempaa? TALVI. Kuka meni keksimään sähköiset hiukset? EN ARVOSTA.

Sen sijaan arvostan kampaajatätiä, joka pelastaa mut tiistaina! ´w` Toivottavasti ainakin, kampaajilla on nimittäin paha tapa tehdä mitä tykkäävät vaikka sanoisin niille miten tiukasti ja selkeästi tahansa, että mulla on tarkka visio, tässä kuvat, haluan sitätätäjatuota, toteuta. Ne leikkaa mun hiukset aina liian lyhyiksi. En mä koskaan ole mahdottomuuksia pyytänyt, en tajua mikä siinä on niin vaikeaa. Ne on ammattilaisia, pitäisi niiden osata.

Asiasta kaurapuuroon; Parin kuluneen päivän hankinnat!

Make Up Storen nestemäinen meikkivoide Sokokselta. *-* Mulla on ihan kammottavan kalpea iho. Kyseinen seikka ei muuten haittaisi mua ollenkaan, mutta kun näin valkoisella naamalla on __vaikea löytää tarpeeksi vaalea meikkivoide. Tätä olen käyttänyt noin vuoden verran lukuunottamatta paria viime kuukautta, jolloin käytin jotain Max Factoria. Ei ollut varaa Make Up Storeen, joten tyydyin sitten rutkasti halvempaan (Make Up Store 27 €, Max Factor 14€). Luulin sen olevan tarpeeksi vaaleaa, mutta höpsis. Kuvista (esim tuosta tämän merkinnän ensimmäisestä pärstäkuvasta) olen huomannut, että se on kuin onkin liian tummaa sekin, kuten kaikki muutkin. Paaaaaaitsi armas Make Up Storeni! ♥ Kirpaisee tuo 27 euroa silti, en oo mikään maailman varakkain. :<




Harmaat piilarit www.varillisetlinssit.comista, 19,50 €. Nää ei sovi mulle mitenkään erityisen hyvin, tummat silmät sopii paremmin. Mulla on jo vaalea iho ja vaalea tukka, pitää jotain kontrastia olla! Sekä piilarit että oikeastaan kampaajakäyntikin ovat Traconia varten, osa muutamasta satunnaisesta lukijastani saattaakin tietää ketä ja mitä cossaan. 8---) Ostettiin äidin kanssa eilen myös pariin cossiasusteeseen kankaat. Vielä parit kankaat puuttuu, alan pikkuhiljaa stressata niiden kanssa. Enää kolmisen viikkoa aikaa.


P.S. Rakastan tota hupparia joka mulla on noissa piilarikuvissa, ostin sen Matiakselle (pikkuveli 11v) jokin aika sitten ja oon siitä asti kärkkynyt tilaisuutta lainata sitä. Tänään olin tarpeeksi ovela!

2 kommenttia :

  1. Sun käsi näyttää ihan suhteettoman isolta verrattuna sun päähän tossa vikassa kuvassa. :-D

    JOS MULLAKI OIS HYVÄ KAMERA NI MÄKI VOISIN RUVETA BLOGGEROIMAAN JA HÄIRITSEMÄÄN _JULKISELLA BLOGILLA VIATTOMIEN NETTISURFFAREIDEN ELÄMÄÄ. <3333333 UNELMANI.

    t. Antti Pietilä

    VastaaPoista
  2. Arvoisa herra Pietilä,

    no ehkä se näyttää isolta ko se on melkeen peilis kii ja mä seison lavuaarin toisella puolella. :--------D

    VastaaPoista