29.12.2008

Silly Caucasian girl likes to play with Samurai swords


Toissailtana oli 18-v synttärieni grande finale eli japsiteemabileet.
Mulla kesti tosi kauan päättää miksi pukeudun, harkitsin muun muassa vetäväni niskaani Acon-cossini. Loppuen lopuksi päädyttiin Mirkan kanssa olemaan köyhän naisen Crazy 88 (Kill Billistä u know), allekirjoittanut oli Gogo Yubari ja Mirka randomjäsen (kutsui itseään nimellä Crazy 90). Phailasin kaikin tavoin, mulla ei ollut edes meteor hammeria. ;^; Mirkalla oli onneksi Mion überkolee katana. Eikä kukaan edes satuttanut itseään. :----D Pakko antaa erityismaininta Maijalle, koska gangurolook pukee sitä pelottavan hyvin.
...Mun verinen silmä on tosi hc. XDDDD Not.


Sain pinkin leopardiblingini! ♥♥♥ Se oli ihan liian iso mun kännykkään, joten jouduin leikkailemaan sitä hieman ja lopulta phailasin, mutta on se kuitenkin paljon hienompi ko mun aiemmat räpellykseni. :----D Värkkäsin btw noita kynsiä yli kolme tuntia, oon vähän hidas.

Ylihuomenna kasaribileet! Onneks mulla on takatukka ja pleatherlegginsit. 8DDD

1 kommentti :

  1. Oon niin köyhä, etten saa mitään kivoja hil(s)ekalsareita bileisiin. :sssssssss Täytyy tyytyä joihinki tylsiin kalsareihin.

    T. Ganguroiden prinsessa

    VastaaPoista