24.12.2008

j-oulu & joulu

Ma 22.12.2008, Oulu. Keksittiin Helin kanssa, neroja kun olemme, vaihtaa kauppareissulle vaatteita keskenämme ja mun osalta tulos näytti tältä. :B Farkut oli kuulemma uudet ja Seppälästä, muita unohdin tiedustella omistajalta. Sen verran Sherlock kuitenkin olen, että toi t-paita on varmaan joltain Dirujen keikalta/netistä. :------------) Helillä oli mun vaaleensiniset farkut (miiiistä lie ostettu), mustavalkoinen Gaze-paita (tuunattu H&M), sinipunaruudullinen kauluspaita (tuunattu H&M) ja musta megakauluksinen villakangastakki (Ellos).
Haluun noi Helin farkut, ne oli täydelliset. 8<<

Ke 24.12.2008, Jyväskylä. Sisaruskuva! Toi pitsiin verhottu polvi edustaa mua. :''D

Vielä jonain päivänä nyysin Henriltä ton hupparin!

Tänään saadut lahjat! ♥
× Dvd-soitin
× Alusvaatteita
× Mustat peruslegginsit
× Mamma Mia!-dvd
× Yöpaita
× Talvinuotio-muumimuki
× Geisha-suklaata
× Omar-karkkeja
× Puukkoja
× Juustohöylä
× Paistinpannu
× Lahjakortti vapaavalintaiseen kauneushoitoon

Btw, mun kännykkäblingbling on Suomessa, saan sen lauantaina! *-* Ja blingblingistä puheenollen, kynsitimangit pysy viikonlopun yli. Eka lähti vasta eilen. 8D Otan varmaan tänään kaikki pois, noi lakat on muutenki menny ihan rumiksi. Ei pitäis käyttää 2,5 €:n halpislakkoja.

JOULUJA KAIKILLE! ♥♥

2 kommenttia :

  1. jouluja sinulle rakkaani <3
    katsoin tosiaan aluksi että mitä heli tekee sun blogissa. :-D Mutta inhimillinen erehdys, silmätkin noin sutattu niin ei ole tunnistus helppoa.
    Sopivat kyllä sinulle nuo vaattehet!

    -Miruka

    VastaaPoista
  2. tombeau -> Kiitän. :''')♥ Jännä miten Heli ei näyttäny mun vaatteissa yhtään multa, mutta mä näytin sen vaatteissa siltä. :DD

    VastaaPoista