17.12.2008

Rei-Rei turned you gay-gay?

Randomkuvia alkuviikolta, olkaatten hyvätten. :-----)


Pakollinen kenkäkuva, starring Fuzz Indeed ft. uudet nilkkurini. ♥


Maanantain outfit. Huomasin vasta kotona, että yksi nappi oli ollut koko ajan auki. :'''D Takin alla oli tällainen neuletakki, musta vyö kultaisella soljella ja öööö musta toppi? En muista ihan tarkkaan. Tykkään tosta takista kauheesti, vaikka on kieltämättä vähän ärsyttävää, että joka toisella vastaantulijalla tuntuu olevan tismalleen samanlainen, useimmiten kylläkin se kukonaskelkuvioinen. Jopa yhdellä meidän luokkalaisella tytöllä on tuollainen, vieläpä musta. Arvatkaa vaan ehtikö se jo kerran ottaa vahingossa mun takin lähtiessään kotiin!


Kaikinpuolin huono kuva (yhyy tukka lagaa, naama lagaa, epätarkkuus yhyy), mut hihii ostin Disorderin! ♥


Naamakuva eiliseltä. Olin lähdössä kuvauskeikalle vanhan ala-asteeni joulujuhlaan.


(Miks mun sormet näyttää törkyisiltä? DDD:<)
Emmi kävi tänään meillä laittamassa mun kynnet! Melko yksinkertaisethan ne on (koska Emmi jätti lakka-arsenaalinsa kotiin ja mun lakat ei sovi yhteen toistensa kassa), mut aika nätit mun mielestä. 8) Kunhan noi timangit pysyis paikallaan edes viikonlopun yli. Heitän noihin mahdollisesti huomenna vielä jotain hilelakkaa mikäli löydän keskustasta jotain kivaa.

1 kommentti :

  1. yhyy ihana takki, mäkin haluun D: ehkä äiti vois vääntää mulle tollasen korkeakauluksisen villakangastakin, oon himoinnut sellasta varmaan vuoden.

    VastaaPoista